Strategic Marketing to blok poświęcony rozumieniu zmian zachodzących we współczesnym rynku marketingowym. Celem marketingu strategicznego jest rozwój umiejętności strategicznego zarządzania marketingiem a w szczególności odkrywanie możliwości rynkowych, identyfikowanie insightów klientów, budowanie strategii rynkowej, a w jej ramach grup docelowych i przewagi konkurencyjnej, a także przełożenia strategii na decyzje operacyjne i efektywne wdrożenie. Ostatnim celem, jaki realizuje ten blok to umiejętność wyznaczania celów rynkowych, formułowania strategii oraz programu działań.
Marketing strategiczny koncentruje się również na planowaniu działań rynkowych firmy, w szczególności na obszarach i metodach analizy środowiska biznesowego.
Tematyka zajęć prowadzonych przez Questus to między innymi
- Analiza środowiska biznesowego
- Koncept i model biznesowy a strategia rynkowa firmy
- Kluczowe marketingowe decyzje strategiczne
- Value Proposition - Budowanie wartości dla klientów
- Strategiczny plan marketingowy jako narzędzie realizacji celów organizacji
O najwyższy poziom zajęć dbają wykwalifikowani wykładowcy posiadający
szeroką wiedzę z zakresu marketingu. Dzięki ich wsparciu wszystkie cele Strategic Marketing są w pełni
realizowane.
Dzięki tej wiedzy każdy menadżer usprawni funkcjonowanie niejednej firmy. Nie czekaj i sprawdź sam ile korzyści może przynieść marketing strategiczny.
Dzięki tej wiedzy każdy menadżer usprawni funkcjonowanie niejednej firmy. Nie czekaj i sprawdź sam ile korzyści może przynieść marketing strategiczny.