czwartek, 18 maja 2017

Cele i zadania marketingu strategicznego




Strategic Marketing to blok poświęcony rozumieniu zmian zachodzących we współczesnym rynku marketingowym. Celem marketingu strategicznego jest rozwój umiejętności strategicznego zarządzania marketingiem a w szczególności odkrywanie możliwości rynkowych, identyfikowanie insightów klientów, budowanie strategii rynkowej, a w jej ramach grup docelowych i przewagi konkurencyjnej, a także przełożenia strategii na decyzje operacyjne i efektywne wdrożenie. Ostatnim celem, jaki realizuje ten blok to umiejętność wyznaczania celów rynkowych, formułowania strategii oraz programu działań.




Marketing strategiczny koncentruje się również na planowaniu działań rynkowych firmy, w szczególności na obszarach i metodach analizy środowiska biznesowego.

Tematyka zajęć prowadzonych przez Questus to między innymi

  • Analiza środowiska biznesowego
  • Koncept i model biznesowy a strategia rynkowa firmy
  • Kluczowe marketingowe decyzje strategiczne
  • Value Proposition - Budowanie wartości dla klientów
  • Strategiczny plan marketingowy jako narzędzie realizacji celów organizacji

O najwyższy poziom zajęć dbają wykwalifikowani wykładowcy posiadający szeroką wiedzę z zakresu marketingu. Dzięki ich wsparciu wszystkie cele Strategic Marketing są w pełni realizowane.

Dzięki tej wiedzy każdy menadżer usprawni funkcjonowanie niejednej firmy. Nie czekaj i sprawdź sam ile korzyści może przynieść marketing strategiczny.